گزارش روند پیشرفت امور مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای اجرایی ستاد

.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و بیست و ششمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر رجب زاده مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 8 اردیبهشت‌ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با سازمان‌های مختلف از جمله غذا و دارو در جهت رفع موانع و مشکلات موجود شرکت‌های دانش بنیان فعال، به منظور حمایت از تولید محصولات مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهت درمان انواع بیماری‌ها، خواستار پیگیری این موضوع و همکاری بیشتر با سازمان مربوطه شد.

در ادامه دکتر دهقانی به ارائه توضیحاتی در زمینه تهیه و تدوین گزارش عملکرد ستاد طی سال‌های اخیر پرداخت و افراد حاضر در جلسه به بیان نظر در مورد محورها و عناوین گزارش فوق به بحث و بررسی پرداختند.

در پایان روند پیگیری فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد، روند پیشرفت امور مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان‌های مختلف و موارد مربوط به جذب ایرانیان مقیم خارج از کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZHX3