کاوش طب تولید کننده انواع تجهیزات آزمایشگاهی

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر تقی زاده مدیرعامل شرکت کاوش در تاریخ 1401/10/11 در محل ستاد برگزار شد.

در ابتدا دکتر تقی زاده به معرفی فعالیت های شرکت پرداخت و گفت: شرکت مهندسی کاوش طب، با طراحی و  تولید تجهیزات و دستگاههای مورد استفاده در بخش تحقیق و توسعه آزمایشگاهی و  مراکز تحقیقاتی پژوهشی  یا در بخش تولید شرکت های دارویی و غذایی قدم برداشته و با رویکرد تولید بر مبنای سفارش همراه با نوآوری بنا و استوار گردیده است. همچنین کاوش طب با تولید دستگاهها و تجهیزاتی مانند هود و چادر تمیز بیولوژیک در کلاس های مختلف، هود شیمیایی با ابعاد مختلف انکوباتورهای مختلف با قابلیت تزریق و کنترل Co2، چمبر پایداری با قابلیت کنترل دما و رطوبت و نور، حمام دما با ظرفیت های مختلف فتوبیوراکتور آکاردئونی کشت جلبک با کیسه های پلیمری یکبار مصرف، اینترلاک درب های اتاق تمیز، تلفن اتاق تمیز از جنس پلی کربنات، رک طبقه بندی فریزر و یخچال های صنعتی و مورد استفاده در بیوبانک های سلولی و یا بیوبانک های خونی و ملزومات استیل مورد استفاده در اتاق تمیز.

دکتر حمیدیه نیز با اشاره به کیفیت محصولات شرکت پیشنهاداتی را جهت تحقیق توسعه سایر تجهیزات مورد نیاز کشور همچون به ایشان ارائه کرد.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z3Xv