پیگیری روند پیشرفت امور اجرایی ستاد

.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر رجب زاده مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر ربانی دبیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی ضمن اشاره به اهمیت حمایت ستاد از طرح‌های مرتبط با این حوزه، گزارشی از روند انجام طرح‌های مرتبط و نیز اقدامات صورت پذیرفته در مورد مرکز حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه‌ علوم پزشکی لرستان ارائه نمود.

در ادامه دکتر دهقانی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در خصوص تجهیز مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان یزد پرداخت.

در پایان روند پیگیری فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد، بررسی ظرفیت موجود دانشگاه تربیت مدرس جهت راه‌اندازی مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و نیز روند پیشرفت امور دیگر مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان‌های مختلف و موارد مربوط به جذب ایرانیان مقیم خارج از کشور مورد بررسی قرار گرفت.


کلمات کلیدی
//isti.ir/Z5F3