پیشبرد اهداف شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی

.یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان معاون آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش‌آموزی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 4 شهریور ماه سال 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان معاون آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش‌آموزی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 4 شهریور ماه سال 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر عارفیان به ارائه گزارشی در زمینه برنامه تهیه شده جهت حمایت از رساله‌های دکتری مرتبط با حوزه سلول­های بنیادی و پزشکی بازساختی در سال 98 پرداخت و افزود: حمایت های در نظر گرفته شده در راستای اولویت های تعیین شده معاونت علمی و فناوری خواهد بود.

دکتر امیرخانی به بحث پیرامون محوریت مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در حمایت و جهت‌دهی به طرح‌های مرتبط با این حوزه پرداخت و گفت: می بایست طرح‌های ارسالی فناورانه و محصول محور باشد.

در ادامه دکتر ربانی توضیحاتی در مورد برنامه جامع راهبردی سال 98 مصوب شورای راهبردی شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی ارائه نمود.

در پایان دکتر دهقانی در مورد برنامه چهارمین سمپوزیوم " سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی در قلب و عروق" که در تاریخ 4 مهر ماه 98 در  محل بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد توضیحاتی ارائه نمود.

 

 

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Znt2