ورود محصولات سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور به بازار جهانی

جلسه ای در خصوص نشست تجاری فناوری شرکت های دانش بنیان ایران و چین با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان و جمعی از شرکت های دانش بنیان مورخ 24 شهریور ماه 98 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه ای در خصوص نشست تجاری فناوری شرکت های دانش بنیان ایران و چین با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان و جمعی از شرکت های دانش بنیان مورخ 24 شهریور ماه 98 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

دکتر حمیدیه در ابتدای جلسه با اشاره به توسعه ای که در چند سال اخیر در زمینه تولید محصولات و خدمات سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی داشته ایم، افزود:  این حوزه می تواند از پتانسیل مناسبی جهت صادرات برخوردار باشد.

 سپس در این خصوص گفت: هر چند صادرات در این حوزه تا کنون چشمگیر نبوده است و تنها محدود به کشورهای همسایه می باشد. اما با توجه به رشدی که در چند سال اخیر در زمینه تولید و خدمات داشته ایم، هم اکنون از توان بالاتری در زمینه صادرات برخورداریم.

دکتر حمیدیه در بخش بعدی سخنان خود به سفر هیات علمی و فناوری به چین اشاره و ابراز کرد: این سفر می تواند زمینه ساز ورود محصولات ایران ساخت به بازار چین را فراهم سازد و همچنین تعامل و همکاری میان شرکت های فناور این حوزه را افزایش دهد.

در پایان هر کدام از شرکت ها به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و محصولات خود پرداختند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zb22