ورود شرکت راون سازه به حوزه سلول‏ های بنیادی و پزشکی بازساختی

.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، نشستی در تاریخ 98/10/29 در محل ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر حسینی، مدیرعامل و خانم دکتر طاهری مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان راون سازه برگزار شد.

این شرکت در سال 1370 به منظور ارائه خدمات مهندسی، مشاوره، مدیریت و اجرای طرح های صنعتی و عمرانی تاسیس گردید و توانست پروژه هایی راهبردی در حوزه انرژی رابه انجام رساند. این مجموعه در دهه هشتاد به عرصه ساخت پروژه های بیمارستانی ورود کرد که از این جمله می‏توان به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان، مرکز تحقیقات ناباروری و مرکز نوین پزشکی مهر رشت، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیایش و ... اشاره کرد.

این گروه صنعتی با تکیه بر تجربیات موفق در عرصه پروژه های صنعتی و عمرانی، تصمیم گرفت که تجربه مدیریتی خود را به منظور ورود به حوزه سلول‏ های بنیادی و پزشکی بازساختی به کار گیرد. بدین منظور در سال 93 با ساخت و تجهیز فضایی به وسعت 700 متر مربع شامل آزمایشگاه، اتاق تمیز و فضای اداری در پارک فناوری پردیس راه‏ اندازی کرد. این شرکت قصد دارد با هدایت ستاد به حوزه های خاص از فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که در دنیا نیز هنوز گام های اولیه توسعه را طی می کنند وارد شود.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZJ43