هفتمین فن بازار ملی سلامت برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، هفتمین فن بازار ملی سلامت در تاریخ 11 و 12 دی ماه به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران سال جاری با شعار دانشگاه فناور محور، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در محورهای فن بازار ملی سلامت، پنل های تخصصی، مسابقات طرح های محصول محور، نشست های همتایابی تجاری، استیج تخصصی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، هفتمین فن بازار ملی سلامت در تاریخ  11 و 12 دی ماه  به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران سال جاری با شعار دانشگاه فناور محور، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در محورهای فن بازار ملی سلامت، پنل های تخصصی، مسابقات طرح های محصول محور، نشست های همتایابی تجاری، استیج تخصصی برگزار شد.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول‌های بنیادی در یکی از پنل های تخصصی با محوریت فناوری‌های جدید در شبیه‌سازهای پزشکی و درمان‌های نوین چون ژن درمانی، سلول درمانی و پزشکی بازساختی، ضمن تشکر از برگزاری این رویداد، استمرار چنین برنامه‌هایی را مفید و اثر گذار دانست و به حضور بیشتر سرمایه‌گذاران خصوصی و  آموزش و آماده‌سازی شرکت‌ها قبل از حضور در چنین برنامه‌هایی تاکید داشت.

دکتر حمیدیه در این پنل به این نکته اشاره کرد که تمرکز محققین بایستی بیشتر بر مسائل فنی کار باشد و مباحث بازاریابی و تجاری سازی را متخصصین این امر انجام دهند. ایشان همچنین گفت، در لایه سیاست‌گذاری های دولتی و کلان، همکاری بین دستگاه‌ها ضروری می‌باشد و اقدامات هماهنگ بین وزارت بهداشت، وزارت علوم ، معاونت علمی و ... می‌تواند مسیر و روند تجاری سازی و سودآوری شرکت ها و فناوران را تسهیل بخشد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZcXv