نیاز به دانش کسب و کار در بازاریابی موثر محصولات حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر حاج حسینعلی مدیرعامل شرکت امید آفرینان مهندسی آینده مورخ 98/3/21 درمحل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول ‌های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر حاج حسینعلی مدیرعامل شرکت امید آفرینان مهندسی آینده مورخ 98/3/21 درمحل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا جلسه دکتر حسینعلی به ارائه‌ی گزارشی در رابطه با فعالیت‌های شرکت پرداخت و عنوان کرد:  شرکت امید آفرینان مهندسی آینده به عنوان نخستین و تنها تولید کننده تجاری دستگاه چاپگر سه بعدی زیستی در کشور فعالیت­های خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. این شرکت با توجه به نیاز متخصصان حوزه مهندسی بافت و با اتکا به تجربه اعضای خود که همگی از نخبگان برتر کشور هستند، علاوه بر ارائه انواع چاپگر سه­ بعدی زیستی با فناوری بالا، اقدام به ارائه انواع جوهرهای زیستی، رده ­های مختلف بافتی با استفاده از این تکنولوژی و سایر محصولات جانبی نموده است. وی  افزود: همچنین در راستای  آشنایی محققان با این حوزه کارگاه ها و سمینارهای مرتبط برگزار شده است که یکی از مهمترین آنها برگزاری نخستین رویداد چاپ سه بعدی زیستی کشور می‌باشد که اختتامیه آن در تاریخ 98/3/29 برگزار خواهد شد.

در ادامه دکتر حمیدیه ضمن اشاره به موفق بودن شرکت های دانش بنیان با حضور متخصصان جوان عنوان کرد: نیروهای جوان متخصص ایرانی می‌توانند در حوزه‌های نوین سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی نقش به سزایی در بازارهای داخلی و خارج از کشور داشته باشند. لذا در کنار دانش تخصصی لازم است که جهت بازاریابی موثر محصولات، دانش کسب و کار هم به مجموعه کار اضافه شود. دبیر ستاد حمایت از شرکت های این حوزه جهت ورود به بازارهای داخلی و مخصوصا صادرات را در راستای سیاست های ستاد عنوان کرد.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZQK1