نشست هم اندیشی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی به همراه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محل شرکت دانش بافت البرز

دکتر امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر حسین سلطانی نژاد مدیر فناوری و تجاری سازی ستاد، در سفر یک روزه خود به کرمانشاه در روز یکشنبه 9 آبان 1400 همراه با معاون تحقیقات و فناوری و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از زیرساخت های شرکت دانش بافت البرز بازدید و جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل و سرپرست بخش تولید شرکت دانش بافت البرز برگزار گردید.

 
 
 
دکتر امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  و دکتر حسین سلطانی نژاد مدیر فناوری و تجاری سازی ستاد، در سفر یک روزه خود به کرمانشاه در روز یکشنبه 9 آبان 1400 همراه با معاون تحقیقات و فناوری و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از زیرساخت های شرکت دانش بافت البرز بازدید و جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل و سرپرست بخش تولید شرکت دانش بافت البرز برگزار گردید.
در مذاکرات مطرح شده در این جلسه به پیشنهاد آقای دکتر حمیدیه، امکان توسعه همکاری هر چه بیشتر در زمینه توسعه و تولید محصولات مختلف حوزه پزشکی بازساختی در قالب تفاهم نامه ای مشترک بین دانشگاه و شرکت مذکور مورد بررسی قرار گرفت. 
شرکت دانش بافت البرز (سهامی خاص) با هدف تولید بیو ایمپلنت های آلوگرافت استخوانی، تاندون-لیگامان و قلبی- عروقی با مشارکت بنیاد تعاون ناجا و سازمان گسترش و نوسازی در سال 1390 تأسیس شده است. سایت این شرکت در شهرک صنعتی بیستون و در فضای 4 هزار متری واقع شده است که شامل یک باب سوله 2 هزار متری، حدود 530 متر کلین روم و تجهیزات پیشرفته نصب شده و بستر مناسب برای تولید محصولات مهم در حوزه پزشکی بازساختی می باشد. هسته های فناور مستقر در دانشگاه با استفاده از زیر ساخت ها و تجهیزات شرکت دانش بافت البرز می توانند انواع محصولات مرتبط با پزشکی بازساختی را در این محل تولید نمایند.
کلمات کلیدی
//isti.ir/Znts