نشست هم اندیشی دبیر ستاد با رئیس پژوهشگاه رویان در خصوص توسعه و تکمیل مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی رویان

نشست هم اندیشی دکتر حمیدیه دبیر ستاد با دکتر شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در راستای گسترش فعالیت مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی آن پژوهشگاه با حضور جمعی از همکاران در تاریخ 9 تیرماه 98 در محل دفتر ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، نشست هم اندیشی دکتر حمیدیه دبیر ستاد با دکتر شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در راستای گسترش فعالیت مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی آن پژوهشگاه با حضور جمعی از همکاران در تاریخ 9 تیرماه 98 در محل دفتر ستاد برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر شاهوردی به ارایه گزارشی از ظرفیت های پژوهشگاه رویان در زمینه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت و گفت: این پژوهشگاه با در اختیار داشتن زیر ساخت هایی مناسب، اعضای هیئت علمی فرهیخته و تجهیزات کامل در این حوزه از ظرفیت بسیار مطلوبی برای ورود به تجاری سازی دانش در عرصه ملی و بین المللی را دارا می باشد و مسئولین این پژوهشگاه در صدد هستند تا بتواند این پژوهشگاه را در زمینه سلول های بنیادی به یک مرکز فناوری نسل سومی موفق در سطح بین المللی تبدیل کنند.

در ادامه دکتر حمیدیه ابراز امیدواری نمود با تقویت زیرساخت های ذیربط به ویژه در زمینه تجاری سازی و شتابدهنده تخصصی زمینه حضور مرکز جامع سلول های بنیادی رویان در بازار جهانی را فراهم آوریم.

سپس دکتر امیرخانی نحوه همکاری ستاد با پژوهشگاه رویان در جهت توسعه و تکمیل فعالیت های مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی خود به مذاکره گذاشت.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zw81