نشست مشترک دبیر ستاد با مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری‌های پیشرفته صنعتی

جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر شمشیری مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری‌های پیشرفته صنعتی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از اعضای ستاد در تاریخ 22 شهریور ماه 1400، در محل معاونت علمی و فناوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر شمشیری مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری‌های پیشرفته صنعتی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از اعضای ستاد در تاریخ 22 شهریور ماه 1400، در محل معاونت علمی و فناوری برگزار گردید.

دکتر حمیدیه تسریع در هدایت ایده‌های دانش‌بنیان در حوزه‌ی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی به سمت تولید محصول و تجاری سازی را یکی از اهداف ستاد برشمرد و سرمایه گذاری در این بخش را از ضروریات این مهم عنوان نمود.

در ادامه دکتر شمشیری با اعلام آمادگی این صندوق جهت حمایت از طرح‌های مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: با توجه به اهمیت راهبردی محصولات فناوری پیشرفته حوزه سلول‌های بنیادی می توان به صورت متمرکز  برای سرمایه گذاری در توسعه‌ی فناوری‌های پیشرفته در این حوزه اقدام نمود.

سپس اعضای جلسه در خصوص راهکارهای تسهیل فرایندهای حمایتی ذیربط به بحث و گفتگو پرداختند.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZE8r