نشست ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی با دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی، در تاریخ 7 آذر 1402، جلسه¬ای با حضور دبیر ستاد جناب آقای دکتر عارفیان و معاون اجرایی ستاد سرکار خانم دکتر معدنی و سرکار خانم نوبختی معاون دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری پیرامون حمایت از مراکز نوآوری و شتابدهنده‌ها در محل ستاد برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری­های پزشکی بازساختی و سلول­های بنیادی، در تاریخ 7 آذر 1402، جلسه­ای با حضور دبیر ستاد جناب آقای دکتر عارفیان و معاون اجرایی ستاد سرکار خانم دکتر معدنی و سرکار خانم نوبختی معاون دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری پیرامون حمایت از مراکز نوآوری و شتابدهنده‌ها در محل ستاد برگزار گردید. در این جلسه نوبختی اشاره کرد که تاکنون 5 دستورالعمل برای مراکز نوآوری، شتابدهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، مراکز هم‌آفرینی و کارخانه‌های نوآفرینی توسط این دفتر تدوین و شاخص‌های متناسب جهت ارزیابی این مراکز تعیین شده است.

در ادامه دکتر عارفیان ضمن قدردانی از تلاش‌های دفتر، اذعان داشت که در حال حاضر 12 مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با حمایت‌های ستاد تاسیس شده و شاخص‌های ارزیابی این مراکز براساس اهداف تعیین‌شده توسط ستاد در قالب یک چک‌لیست تدوین شده و مراکز جهت ارائه گزارش ملزم به تکمیل آن می‌باشند. دکتر عارفیان با هدف بهره‌مندی از کلیه ظرفیت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از هم‌افزایی با آن دفتر استقبال کرده و آمادگی ستاد را جهت همکاری‌های مشترک در این زمینه اعلام نمود.

در پایان مقرر گردید نشست‌های آتی در همین راستا برگزار گردد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z9tx