نشست دبیر ستاد با ریاست مرکز تعاملات بین‌المللی جهت همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور

.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه ای با حضور مهندس قلعه نوی ریاست مرکز تعاملات بین‌المللی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر والانژاد مورخ 1دی ماه 98 برگزار گردید.

در ابتدا دکتر والانژاد هیات علمی دپارتمان مواد بیومدیکال و دندانی دانشگاه ناگازاکی ژاپن از فعالیت های خود در این حوزه به ارائه توضیحاتی پرداخت.

سپس دکتر حمیدیه به آینده روشن بازار محصولات و فناوری های مرتبط با حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و همچنین گستره وسیع زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان این حوزه و فراهم نمودن شرایط انتقال مهارت‌ها، روش‌ها و قابلیت‌های خدماتی نوین توسط متخصصان ایرانی خارج از کشور به داخل اشاره نمود و گفت امید است در آینده نزدیک بستر مناسبی جهت بهره مندی از توانمندی های محققین ایرانی مقیم خارج از کشور فراهم گردد.

در پایان مهندس قلعه نوی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های انجام شده در حوزه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اظهار داشت ما در تلاش هستیم  فضا و امکانات مورد نیاز را جهت توسعه این علم و همچنین امکان استفاده از ظرفیت علمی و حرفه‌ای متخصصان ایرانی خارج از کشور در مراکز علمی، فناوری و صنعتی کشور را افزایش دهیم.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZF82