مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می کند:

سومین دوره بین المللی سل پلاس کالج- مدرسه پاییزه با محوریت ژن، سلول، بافت از آزمایشگاه تا محصول از تاریخ 8 لغایت 14 آبان ماه برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، بخش وبینار این رویداد به مدت 3 روز از تاریخ 8 لغایت 10 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 14و کارگاه های تخصصی جانبی از تاریخ 11 لغایت 14 آبان ماه برگزار خواهد شد.

در بخش وبینار ضمن معرفی شتابدهنده های پرسیس ژن، بومیکس و بن دا لب،  و خدمات قابل ارائه توسط آن ها در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور نماینده های این شتابدهنده ها، اساتید و فعالان داخلی و بین المللی این حوزه نیز با محوریت ژن، سلول و بافت_ از آزمایشگاه تا محصول به سخنرانی خواهند پرداخت.

در بخش کارگاه های جانبی، کارگاه "کشت سلول" به صورت تئوری و عملی با تدریس دکتر مهسا ملاپور، دکتری تخصصی علوم سلولی کاربردی در روزسه شنبه 11 آبان ماه و کارگاه "اصول و ساختار نگارش مقاله علمی و پژوهشی" در روز چهارشنبه 12 آبان ماه، کارگاه "مالکیت فکری با تمرکز بر اختراعات" با تدریس مهندس میترا امین لو، دبیر انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران و مشاور مالکیت فکری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در روز پنجشنبه 13 آبان ماه، کارگاه  "طراحی فرآیند های تولید فرآورده های دارویی و واکسن های نوترکیب" با تدریس دکتر رحمان شکری، دکتری تخصصی ایمونولوژی و محقق انستیتو پاستور ایران و کارگاه " تضمین و کنترل کیفیت در تولید کیت های تشخیصی" با تدریس دکتر مهدی پریان، دکتری تخصصی ایمونولوژی و عضو هیئت علمی انستیتو پاستور ایران در روز جمعه 14 آبان ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکراست گواهی شرکت در تمامی کارگاه ها و نیز وبینار سه روزه از طرف مرکزجامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعطا خواهد شد.

 علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر در قسمت های مختلف این رویداد بین المللی ثبت نام نمایند. https://evand.com/events/cellpluscollege3

 

 



کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZHks