فراخوان عضویت در شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، ثبت نام در شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، ثبت نام در شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی آغاز شد.

 

دکتر ربانی مسئول شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی در خصوص روند تشكيل شبكه ملی گفت: با توجه به اینکه عمده تحقیقات محدود به فاز آزمایشگاهی و در سطح مطالعات برون تنی می باشد و  بدیهی است که برای کاربرد بالینی آنها مطالعات تکمیلی درون تنی مورد نیاز می‌باشد، نیاز است کشور به تدریج از حوزه تحقیقات آزمایشگاهی برون تنی به حوزه تحقیقات مرتبط با حیوانات آزمایشگاهی و مدلسازی حیوانی تغییر جهت بدهد.

وی  با ضروری خواندن تحقیقات کاربردی بر پایه مدل های حیوانی، ارتباط تمام فعالان مرتبط با علوم و فناوری های حیوانات آزمایشگاهی در کشور را مهم ارزیابی نمود و افزود با توجه به اتفاق نظری که درخصوص مشکلات این حوزه  در ستاد سلول های بنیادی شکل گرفت شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی با هدف شبکه سازی و تعامل فعالان مرتبط با علوم و فناوری های حیوانات آزمایشگاهی از جمله مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه‌ها، مراکز نگهداری، پرورش و فروش حیوانات آزمایشگاهی، شرکت‌های ارائه دهنده مطالعات درون تنی طراحی گردید تا با برنامه ریزی مناسب نسبت به رفع نیازهای کشور در این حوزه گام برداشته شود.

 در پایان دکتر ربانی از تمامی فعلان این حوزه از جمله پژوهشگران، آزمایشگاه ها، مراکز نگهداری و پرورش حیوانات آزمایشگاهی و شرکت‌های مرتبط با این حوزه دعوت کرد تا از طریق سامانه شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی به نشانی amn.isti.ir نسبت به درج اطلاعات خود اقدام  نمایند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZJg1