ضرورت ارتقا و بومی سازی اصول GMP

جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر آموزش پژوهش و توسعه منابع انسانی ، دکتر بقایی و دکتر معدنی از مدیران ستاد و مهندس خیریه مدیر توسعه کسب و کار شرکت آریافن ورزان در تاریخ 28مردادماه98 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر آموزش پژوهش و توسعه منابع انسانی ، دکتر بقایی و دکتر معدنی از مدیران ستاد و مهندس خیریه مدیر توسعه کسب و کار شرکت آریافن ورزان  در تاریخ 28مردادماه98 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس خیریه، درخصوص فعالیت های شرکت به ارائه ی توضیحاتی پرداخت و عنوان کرد: شرکت در زمینه گسترش و ارتقا و پیاده سازی اصول GMP ، برنامه های جدی در پیش روی دارد. وی افزود: قصد داریم ابتدا با برگزاری کارگاه هایی در این خصوص به آموزش و افزایش آگاهی متخصصان و افراد مرتبط با اصول GMP بپردازیم و در برنامه های بعدی مدارس بین المللی را در پیش خواهیم گرفت.
در ادامه دکترحمیدیه ضمن اشاره به اهمیت پیاده سازی و بومی سازی تسهیلات  GMP در حوزه ی فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی عنوان کرد: جهت توسعه تجاری سازی محصولات این حوزه و همچنین صادرات، راه طولانی در پیش داریم و یکی از فعالیت های مهم در این حوزه آشنایی افراد متخصص این حوزه با اصول GMP می باشد.
د رادامه دکتر امیرخانی و دکتر عارفیان درخصوص چگونگی همکاری با این شرکت جهت برگزاری فعالیت های آموزشی در این حوزه به ارئه ی مطالبی پرداختند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z7r2