شرکت دانش بنیان فرآورده بافت ایرانیان، تولید کننده 40 درصد نیاز فرآورده های مهندسی بافت در کشور

در تاریخ 98/10/09 جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی، دکتر قادری ‏فر رئیس محترم مرکز توسعه فناوری‏ های راهبردی، دکتر توکلی مدیر عامل و دکتر بهرامی نسب رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان فرآورده بافت ایران در مرکز توسعه فناوری‏ های راهبردی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، در تاریخ 98/10/09 جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی،  دکتر قادری ‏فر رئیس محترم مرکز توسعه فناوری‏ های راهبردی، دکتر توکلی مدیر عامل و دکتر بهرامی نسب رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان فرآورده بافت ایران در مرکز توسعه فناوری‏ های راهبردی تشکیل شد.  

در این جلسه ابتدا دکتر توکلی به معرفی فعالیت‏ های شرکت پرداخت و افزود: این شرکت دانش بنیان در سال 1390 به منظور تولید محصولات آلوگرفت با هدف استفاده از ظرفیت اهدا عضو و نسج در کشور و ارائه خدمات به بیماران نیازمند این محصولات تاسیس شد. این شرکت با تولید و تامین بیش از هفتاد هزار قطعه محصول در سال 98 که حدود 40 درصد نیاز بیماران کشور به فرآورده های مهندسی بافت است نقش بسزایی در ارتقاء سلامت جامعه به عهده دارد. همچنین در حال حاضر با در اختیار داشتن دو فضای اتاق تمیز کلاس B  و C توانسته است 72 نفر نیروی متخصص را به طور مستقیم در شرکت به کار گیرد.

 


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZYb2