شرکت دانش بنیان طب گستر تریتا، ارائه دهنده بیوراکتور هوشمند حاوی شیکر انکوباتور یخچال با کنترل از راه دور

جلسه ای در تاریخ 98/04/23 در محل ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و مهندس عباسپور مدیرعامل شرکت دانش بنیان طب گستر تریتا برگزار شد، ایشان به معرفی فعالیت های این شرکت در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه ای در تاریخ 98/04/23 در محل ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و مهندس عباسپور مدیرعامل شرکت دانش بنیان طب گستر تریتا برگزار شد، ایشان به معرفی فعالیت های این شرکت در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداختند.

شرکت دانش بنیان طب گستر تریتا در سال 97 مجوز تایید صلاحیت شرکت های دانش بنیان را کسب نمود. این شرکت توانسته است بیوراکتور هوشمند حاوی شیکر انکوباتور یخچال با کنترل از راه دور است  که در واقع شامل سه دستگاه آسلولار، لایه بردار و ری آسلولار می‏ باشد. وقت گیر بودن و تعدد نیروی کار حرفه ای، عدم وجود دستگاه های پیشرفته و عدم نظارت 24 ساعته محقق بر روی بافت از جمله چالش موجود در علم نوپای مهندسی بافت است. این دستگاه نوین توانسته است آسلولارکردن، لایه برداری و ری آسلولار نمودن که در دنیا در محیط باز انجام می‏شود را در این دستگاه جدید گرد هم آورد. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای اپلیکیشن تحت اندروید و نرم افزار تحت ویندوز جهت کنترل از راه دور کلیه مراحل مذکور است.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZHd1