سازمان غذا و دارو(FDA) به دنبال استعدادهای جدید برای مدیریت و بهبود رشد در حوزه ی ژن درمانی

یکی از اولویت‌های امسال سازمان غذا و دارو برای افزایش رشد در زمینه ی سلول‌ و ژن‌درمانی‌های نوین، جذب صدها دانشمند با استعداد توسط مرکز ارزیابی و تحقیقات بیولوژیک (CBER) می باشد.

 

یکی از اولویت‌های امسال سازمان غذا و دارو برای افزایش رشد در زمینه ی سلول‌ و ژن‌درمانی‌های نوین، جذب  صدها دانشمند با استعداد توسط مرکز ارزیابی و تحقیقات بیولوژیک (CBER) می باشد.

مدیر مرکز CBER،Peter Marks ، مشکلات استخدام و حفظ کارکنان با سطوح حقوق نسبتاً ثابت و بودجه محدود از معضلات این حوزه است. مرکز CBER در سال گذشته 126 استخدام جدید در حوزه سلول و ژن درمانی داشته است.

پیتر مارکس در وبینار سازمان غذا و دارو در هفته گذشته توضیح داد: یک «نیاز کلیدی» جذب افراد با تجربه، به‌ویژه محققینی که در تولید تخصص دارند، می باشد تا اطلاعات مورد نیاز صنعت به طور دقیق و به موقع ارائه شود. علاوه بر این، حضور افراد با تجربه با دانش در مورد مسائل تولید در ,CBER برای کمک به آموزش کارکنان جوان تر بسیار حیاتی  است.

مدیر مرکز ارزیابی و بررسی دارویی (CDER) ،Patrizia Cavazzoni، با اذعان به اینکه "همه ی کمپانی ها برای جذب استعدادها در حال رقابت هستند" گفت: CDER هنوز در مقایسه با بخش خصوصی شکاف دستمزدی قابل توجهی دارد.

مارکس و کاوازونی به اهمیت مفاد قانون درمان قرن 21 و قانون هزینه کاربر که اخیراً تجدید شده است برای ارائه منابع و اختیارات اضافی برای FDA برای ارائه حقوق بالاتر به افراد دارای تجربه و صلاحیت های مورد نیاز اشاره کردند. مارکس گفت، با این حال، سازمان برای رقابت با بخش خصوصی برای "افراد واقعا خوب" تلاش می کند.

لینک خبر:

https://www.appliedclinicaltrialsonline.com/view/fda-seeking-new-talent-to-handle-gene-therapy-rise

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zphv