روز شمار چهارمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

روز دوم چهارمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پنجشنبه ۹ آبان ماه ۹۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، روز دوم چهارمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پنجشنبه ۹ آبان ماه ۹۸ برگزار شد.
بعد از صرف صبحانه و نهایی شدن تیم ها اولین کارگاه آموزشی این رویداد تحت عنوان بوم ناب در محل سالن پورسینای مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گردید.
این کارگاه که از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد با تدریس دکتر کاوه بقایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و منتور تخصصی و محمدرضا رحمانی، مدیرعامل سایت نی نی سایت و منتور کسب کار همراه بود. همه شرکت کنندگان در این کارگاه حضور داشتند و با روش صحیح تکمیل یک بوم مدل کسب و کار آشنا شدند.
بعد از اتمام این کارگاه یک ساعته، تیم ها در سالن دیگری که برای کار گروهی تعبیه شده بود کار خود را بر روی پروژه ها شروع کردند. پس از مدتی که روی ایده ها و بوم مدل کسب و کار خود کار کردند، منتور های تخصصی و کسب و کار با حضور در کنار گروه ها توضیحات تیم ها را شنیده و راهنمایی های اولیه انجام دادند.
از ظهر این روز، تیم ها کار روی ایده ها را به طور جدی پی گرفتند و از راهنمایی و هدایت منتور ها به طور مداوم بهره مند شدند.
دکتر حمیدیه، رئیس کل و دکتر پرداختی، دبیر کل چهارمین رویداد استارتاپی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور در کنار گروه های در حال فعالیت، توضیحات آن ها را دریافت و نکاتی را در جهت راهنمایی تیم ها ارائه نمودند.
در ادامه برنامه، کارگاه آموزشی اعتبارسنجی (validation) با تدریس دکتر هدی معدنی، پزشک و پژوهشگر حوزه پزشکی بازساختی و منتور تخصصی و محمد اعلم ملکی، مدیر شرکت آتوپیا و منتور کسب و کار برگزار شد. تمام شرکت کنندگان در این کارگاه ۱ ساعته حضور داشتند و علاوه بر آشنایی با مفاهیم کلی و تخصصی اعتبارسنجی، ویژگی های پرسش مناسب از مشتری را نیز آموختند.
سپس دکتر ماندانا محی الدین، مسئول فنی شرکت سیناسل به عنوان منتور تخصصی، همراه با محمد اعلم ملکی منتور کسب و کار، کارگاه آموزشی کمینه محصول قابل ارائه (MVP) را ارائه نمودند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZeU2