روز آخر چهارمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و اعلام برگزیدگان این رویداد

روز سوم و پایانی چهارمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی جمعه ۱۰ آبان ماه ۹۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، روز سوم و پایانی چهارمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی جمعه ۱۰ آبان ماه ۹۸ برگزار شد.
بعد از صرف صبحانه تیم ها به ادامه کار روی پروژه های خود پرداختند. ساعت ۹ تا ‌۱۰ کارگاه دیجیتال مارکتینگ با ارائه مهندس قمری و مهندس نورمحمدی از منتورهای تخصصی برگزار گردید و شرکت کنندگان حاضر با تعریف مارکتینگ و استفاده از ابزار دیجیتال برای این امر آشنا شدند.
سپس تیم ها در حضور منتورها به رفع ایرادات پروژه های خود پرداختند. در این بخش از برنامه همه تیم ها به طور آزمایشی طی مدت زمان ۵ دقیقه در حضور منتورهای تخصصی و کسب و کار ارائه های خود را انجام دادند و منتورها نکات لازم را جهت اصلاح و ارتقاء ارائه ها ذکر کردند.

بعد از ظهر، اختتامیه چهارمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با معرفی داور ها و تقدیر از ارکان و منتورهای رویداد آغاز شد.
دکتر محمدامیر امیرخانی، دبیر شورای راهبردی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و داور این رویداد در طی سخنرانی خود ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان رویداد و منتور ها و تیم اجرایی به اهمیت حوزه تخصصی این رویداد اشاره کرد و عنوان کرد: امروز مارکتینگ سلامت همچون مارکتینگ صنایعی مثل نفت پر اهمیت و ارزشمند است و پتانسیل های زیادی دارد.
در ادامه دکتر زند حسامی، مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و مشاور معاونت سیاستگذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دبیر علمی این رویداد سخنرانی کوتاهی در رابطه با اهمیت موضوع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ایراد  نمود. ایشان به این مهم اشاره کردند که آینده بازار کار متعلق به علوم نوینی همچون علوم سلول های بنیادی و نانوتکنولوژی است.
بعد از سخنرانی ها ترتیب ارائه تیم ها با قرعه کشی مشخص شد تا در این بخش از آخرین روز رویداد، ارائه نهایی همه تیم ها انجام شود.
و در نهایت پس از جلسه داوری برگزیدگان به ترتیب زیر انتخاب و اعلام شدند:
تیم اول- platicell
تیم دوم- CTC
تیم سوم- اینکوباکس

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZsU2