در ادامه همکاری‌های مستقیم ستاد با وزارت آموزش و پرورش نشست مدیر بخش دانش آموزی ستاد با مدیر کل آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی جلسه‌ی با حضور سلطانیان مدیرکل، دودانگه معاون مدیرکل، اصلانی کارشناس امور پژوهش سراهای دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی ستاد و خانم نیکویی دبیر قطب کشوری پژوهش سراهای دانش آموزی سلول‌های بنیادی مستقر در استان البرز، در محل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 19 آذر ماه سال 1398 برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آقای سلطانیان با اشاره به آموزش، ترویج و بومی سازی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و تقویت مهارت‌های کار گروهی بین دانش آموزان و همچنین فراهم سازی محتوای علمی مناسب جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود گفت: می بایست اقدامات درخور توجهی در این خصوص صورت پذیرد.

در ادامه آقای اصلانی گزارشی از جشنواره سراسری علوم و فناوری‌های نوین در حوزه دانش آموزی ارائه کرد و افزود: بخش غیرحضوری این جشنواره تابستان سال جاری در قزوین برگزار شد و بخش حضوری آن با رقابت بیش از 350 دانش آموز در شهریور سال آینده اجرایی می شود. سپس خانم نیکویی از فعالیت‌های قطب کشوری و برنامه‌های آن در جشنواره سراسری سخن گفت و ظرفیت‌های کم نظیر دانش آموزی را در این حوزه مورد اشاره قرار داد. دکتر محسنی مسئول بخش دانش آموزی ستاد نیز با ارائه گزارشی از ادامه فعالیت ارزشمند ستاد در جهت راه اندازی و تجهیز پژوهش‌سراهای دانش آموزی به قراردادهای استان‌های خراسان شمالی و آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: ستاد آماده هرگونه همکاری در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر جشنواره سراسری وزارت آموزش و پرورش می باشد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZK72