تمدید مهلت ارسال و زمان تصویب پایان‌نامه‌های دکتری مرتبط با حوزه سلول ­های بنیادی و پزشکی بازساختی

مهلت ارسال پایان‌نامه‌های دکتری مرتبط با حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی تا تاریخ 99/08/10 تمدید شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی می رساند مهلت ارسال پایان‌نامه‌های دکتری مرتبط با حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی تا تاریخ 1399/08/10 تمدید شد.

لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برخی دانشگاه‌ها زمان تصویب پروپوزال در دانشگاه نیز به مدت 15 روز تمدید گردید، لذا از پروپوزال‌هایی که در زمینه‌های ژن درمانی، ایمونوسل تراپی، مهندسی بافت، سلول درمانی و فرآورده های سلولی و تجهیزات فنی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از تاریخ 1398/07/01 الی 1399/07/30 در دانشگاه‌های کشور مصوب شده و مشمول شرایط آیین‌نامه هستند حمایت به عمل خواهد آمد و مجریان می‌توانند مستندات خود را در سامانه ارسال پایان نامه‌های دکتری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی ثبت نمایند.

بر اساس روند اجرایی و آیین‌نامه حمایت از پایان‌نامه‌ها، پروپوزال‌‌های ثبت شده، پس از داوری توسط شورای پژوهشی ستاد مورد بررسی قرار گرفته و از پروپوزال‌های منتخب تا سقف 400.000.000 ریال حمایت به عمل می‌آید.

خواهشمند است پیش از ارسال طرح، حتما آیین نامه حمایت از پایان‌نامه‌های دکتری مرتبط با حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را به دقت مطالعه فرمایید.



کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z2Kp