تانیا پلاست فناوری، تولید کننده لوله کشت سلول

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، جلسه ای مورخ یکشنبه 1401/10/04 با حضور مهندس نیک فرجام و دکتر محمودی، از مدیران شرکت تانیا پلاست فناوری در محل ستاد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، جلسه ای مورخ یکشنبه 1401/10/04  با حضور مهندس نیک فرجام و دکتر محمودی، از مدیران شرکت تانیا پلاست فناوری در محل ستاد برگزار گردید.

شرکت تانیا تکنولوژی در اواخر سال ۱۳۹۹ با هدف تامین ملزومات مصرفی آزمایشگاهی و رفع نیاز کشور در زمینه کالاهایی که به طور کامل وارد میشد در زمینی به مساحت 7500 متر مربع تاسیس شد و تاکنون ضمن احداث کارخانه در استان یزد توانسته بیش از ۵۰ کاتالوگ نامبر محصول با کیفیت را به بازار عرضه نماید، این در حالی است که در بین این ۵۰ محصول عرضه شده محصولاتی وجود دارند که تانیا تنها تولیدکننده آن ها در ایران می باشد. از جمله این محصولات انواع ظروف مدیا باتل در سه مدل و دو سایز ۵۰۰ و  ۱۲۵ میباشد. خط تولید این ظروف هم اکنون در سایت کارخانه نصب گردیده و ظرفیت تولید ۱۰۰۰۰ بطری در روز را دارد که این میزان می تواند به راحتی نیاز کشوردر این زمینه را برطرف نماید و کشور را از واردات این نوع از محصولات بی نیاز نماید.

تانیا تکنولوژی همچنین توانسته با تحقیقات گسترده بر روی لوله کشت سلول (لوله لیتون) که بطور وسیع در در غربالگری قبل از تولد کاربرد دارد، به تکنولوژی ساخت این محصول دست یابد. تایید کیفی این لوله ها و فرایند کار با آنها در آزمایشگاه های مختلف به تایید رسیده و این محصول نیز میتواند به زودی جایگزین نمونه مشابه خارجی گردد. برای مشاهده دیگر محصولات و جزییات آنها به وب سایت این شرکت به آدرس www.taniatechnologies.com  مراجعه فرمایید.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z1Wv