تائیدیه اورفان سلول درمانی خونریزی مجاری گوارشی توسط FDA

شرکت Mesoblast موفق به دریافت تائیدیه اورفان سلول درمانی خونریزی مجاری گوارشی با نام Revascor از سازمان غذا و دارو آمریکا شد. این درمان از خونریزی پس از التهاب مخاط دستگاه گوارش جلوگیری می کند.

شرکت Mesoblast موفق به دریافت تائیدیه اورفان سلول درمانی خونریزی مجاری گوارشی با نام Revascor از سازمان غذا و دارو آمریکا شد. این درمان از خونریزی پس از التهاب مخاط دستگاه گوارش جلوگیری می کند. این نوع درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی قلبی مزمن که به جراحی LVAD نیاز دارند کاربرد دارد.

Revascor نوعی سلول درمانی آزمایشی مبتنی بر 150 میلیون سلول MPC آلوژن می باشد که برای تزریق به میوسیت قلب بیمار مبتلا به نارسایی قلبی مزمن طراحی شده است. کمیته داروهای اورفان FDA این محصول را دارای مزایای زیادب دانسته که به پیشرفت داروهای جدید کمک می کند.

Silviu Itescu مدیرعامل Mesoblast می گوید: ما از این اتفاق بسیار خوشحال هستیم و در انتظار برگزاری جلسات با FDA جهت بررسی های بیشتر در حوزه درمان بیماری های صعب العلاج هستیم.

Reference:https://www.globenewswire.com/news-release/2019/06/24/1872825/0/en/Mesoblast-Heart-Failure-Cell-Therapy-Receives-Orphan-Drug-Designation-From-FDA-for-Prevention-of-Gastrointestinal-Bleeding-in-Patients-With-Left-Ventricular-Assist-Devices.html

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZL81