بهره مندی از فناوری های نوین در تشخیص زودهنگام رد پیوند کلیه

جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر سیم فروش ریاست قطب اورولوژی کشور‌، دکتر شریفی مدیر علمی شرکت پردیس‌ ژن فناوری و جمعی از اساتید، در تاریخ 5 تیرماه 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر سیم فروش ریاست قطب اورولوژی کشور‌، دکتر شریفی مدیر علمی شرکت پردیس‌ ژن فناوری و جمعی از اساتید، در تاریخ 5 تیرماه 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا دکتر شریفی به ارائه گزارشی از فعالیت های شرکت دانش بنیان پردیس ژن فناوری پرداخت. این شرکت فعالیت خود را در حوزه سلامت با تمرکز ویژه بر فناوری های نوین پزشکی با بهره‌مندی از توانمندی‌های دانش آموختگان این حوزه آغاز نموده است.

وی در ادامه افزود: رد پیوند ارگان ها با توجه به هزینه هنگفت هر عمل پیوند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. لذا تشخیص زود هنگام در بیماران مستعد رد پیوند کلیه می تواند کمک شایانی به بیماران نماید.

سپس دکتر سیم فروش به بیان تجربیات خود و رهنمودهای لازم در این حوزه پرداخت.

در پایان دکتر حمیدیه پیشنهاد عقد تفاهم‌نامه ای مشترک جهت انجام پروژه در این حوزه را ارائه نمود و نتیجه آن را بسیار ارزشمند دانست.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z481