بسترسازی همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و گروه تولیدی روژه تکنولوژی

پیرو مذاکرات صورت گرفته توسط ستاد بین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و شرکت دانش بنیان روژه تکنولوژی مقرر گردید که این شرکت پس از بازدید از زیر ساخت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زمینه همکاری در حوزه سلول های بنیادی را با این دانشگاه فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، پیرو مذاکرات صورت گرفته توسط ستاد بین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و شرکت دانش بنیان روژه تکنولوژی مقرر گردید که این شرکت پس از بازدید از زیر ساخت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زمینه همکاری در حوزه سلول های بنیادی را با این دانشگاه فراهم نماید.

در این خصوص در تاریخ 14 آذرماه  1400 در نشستی صمیمی ما بین معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و مدیران و اساتید دانشگاه میزبان با گروه تولیدی ژیوان زیست فناوری روژه (روژه تکنولوژی) و شرکت دانش بافت البرز در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری زمینه همکاری های بیشتر فراهم گردید.

 هدف از برگزاری این نشست: بررسی نحوه همکاری در زمینه پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی و همچنین گسترش و توسعه شرکت های دانش بنیان و استفاده از پتانسیل موجود در استان همچون شرکت دانش بافت البرز و فراهم نمودن ارتباط این شرکت با روژه تکنولوژی بود. 

مدیران دانشگاه ضمن ارائه فعالیت های انجام شده در حوزه فناوری و پژوهش و سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در خصوص نحوه همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شرکت روژه تکنولوژی و شرکت دانش بافت البرز بحث و تبادل نظر کردند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZqDs