برگزاری هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX 2019

.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX 2019" در چهار بخش ایده های فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه در تاریخ 13 الی 17 آبان ماه در تبریز برگزار خواهد شد.
استان آذربایجان شرقی از سال 1393 به طور مستمر نسبت به برگزاری نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری با رویکرد " تجاری سازی و بستر سازی برای تعامل عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری " اقدام نموده است. حضور بیش از 1600 ایده و طرح فناورانه حکایت از رشد کمی سالانه شرکت کنندگان و فناوران حاضر در این نمایشگاه را داشته و روند افزایشی فناوران از دیگر استان ها و مراکز علمی و تحقیقاتی معتبر ملی و کشور های خارجی و حضور تور های صنعتی و سرمایه گذاری از استان های دیگر گویای ارتقای کیفی این نمایشگاه است.
شایان ذکر است طبق هماهنگی و توافقات انجام شده با هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه رینوتکس در بسته حمایتی صندوق مذکور قرار گرفته و این گونه شرکت ها تا 70 درصد از یارانه شرکت در نمایشگاه رینوتکس بهره مند می گردند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZiR2