برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی با دکتر مهاجرانی

مسئولین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی با دکتر مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و دکتر سالاریان معاون باشگاه دانش پژوهان جوان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، مسئولین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی با دکتر مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و دکتر سالاریان معاون باشگاه دانش پژوهان جوان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست دکتر ظهیری مسول المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده برای اردوی تابستانی چهارمین دوره المپیاد پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت این المپیاد ستاد تلاش خواهد نمود با همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان تا شروع اردوی تابستانی چهارمین دوره المپیاد از برگزیدگان سومین المپیاد تجلیل به عمل آورد.

در ادامه دکتر عارفیان مدیر آموزش و پژوهش ستاد نیز طول دوره اردوی تابستانی چهارمین دوره المپیاد و محل برگزاری آن را با اعضای حاضر در جلسه به مذاکره گذاشت.

دکتر مهاجرانی نیز در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین المپیاد دانش آموزی و همچنین اردوی تابستانی چهارمین افزود: این مرکز آمادگی لازم جهت برگزاری مراسم تجلیل و اردوی تابستانی را دارد. وی در ادامه بیانات خود بر حضور دانش پژوهان دوره های گذشته در مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین المپیاد تاکید داشت.

دکتر ظهیری در این نشست همچنین پیشنهاد ارایه شناسنامه پژوهشی به دانش پژوهان علاقمند را مطرح نمود.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZjG1