برگزاری مرحله دوم مصاحبه شفاهی دانش پژوهان المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و پایان پنجمین دوره المپیاد

 
 
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، بخش دوم آزمون مصاحبه پروپوزال دانش پژوهان پنجمین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی روز سه شنبه تاریخ 4 آذرماه ماه به اتمام رسید.
دکتر سلطانی نژاد رئیس کمیته المپیاد گفت که مرحله نهایی پنجمین المپیاد دانش آموزی در تاریخ 29 شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی آغاز به کار نمود بود. در این مرحله از فرایند علاوه بر برگزاری کلاس های دانشی، خلاقیتی و نگرشی دانش پژوهان تحت آموزش های نحوه ایده پردازی در زمینه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی نیز قرار گرفتند. 
این فرآیند علمی حدودا به مدت 2 هفته به طول انجامید. در نهایت با برگزاری آزمون کتبی و شفاهی کمیته علمی المپیاد مذکور رسما به کار خود در پنجمین دوره پایان داد. شایان ذکر است آزمون شفاهی در دو بخش طی روزهای دوم و چهارم آذرماه با حضور اعضای کمیته علمی برگزار شد. در این مرحله از آزمون دانش پژوهان این دوره به دفاع از ایده های خود پرداختند.
گفتنی است رنگ مدال های دانش پژوهان حاضر در مرحله نهایی المپیاد با تجمیع نمرات فعالیت های کلاسی، آزمون کتبی و شفاهی تعیین خواهد شد.
کلمات کلیدی
//isti.ir/ZCdp