برگزاری دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای اجرایی ستاد

.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 1 اردیبهشت‌ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی به اهمیت تهیه و تدوین برنامه‌ حوزه مدیریت توسعه فناوری، تجاری سازی و بازار در سال 99اشاره نمود و افزایش سطح فناوری شرکت‌های دانش بنیان و نیز کمک به جذب دانش فنی و سرمایه‌های بین‌المللی و داخلی را از اهداف این حوزه برشمرد.

دکتر حمیدیه با تأکید بر لزوم پیگیری روند پیشرفت طرح‌های در حال انجام مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی افزود: می بایست در سال جهش تولید برنامه‌ریزی دقیقی در جهت حمایت از طرح‌های این حوزه در راستای تجاری سازی محصولات مرتبط تهیه گردد.

در پایان اعضای جلسه به بررسی رویدادها و فعالیت‌های صورت پذیرفته از جمله بحث ایرانیان مقیم خارج از كشور، گزارش عملکرد سال 98 ستاد، بحث آیین نامه ها و امور مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداختند.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z4V3