برگزاری جلسه دبیر ستاد با دبیرشورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر کوهپایه زاده دبیرشورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات پزشکی بازساختی و دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد در تاریخ 12 آبان ماه 1400 در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.

 
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر کوهپایه زاده دبیرشورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات پزشکی بازساختی و دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد در تاریخ 12 آبان ماه 1400 در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.
دکتر حمیدیه توضیحاتی در رابطه با اقدامات صورت پذیرفته در توسعه زیرساخت‌های حوزه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی از جمله راه اندازی مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت و افزود: ستاد با حمایت و توسعه شرکت‌های فعال در این حوزه، بستر لازم جهت راهبری و گسترش این ظرفیت‌ها در سطح ملی را فراهم نموده است. ایشان با تاکید بر حفظ زیرساخت‌های همچون مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بر اهمیت تسریع فرایندهای تثبیت این ساختارها تآکید نمود.
در ادامه دکتر کوهپایه زاده با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های بسیار ارزشمند حوزه سلول‌های بنیادی از جمله مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در راستای توسعه خدمات بالینی در این زمینه، بر اهمیت توسعه فناوری‌های پیشرفته سلولی و تجاری سازی فناوری‌های حاصله تأکید نمود.
کلمات کلیدی
//isti.ir/Zsus