برگزاری المیپاد متمرکز دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت در هفته اول مرداد ماه سال جاری

دکتر عارفیان دبیرالمپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت از برگزاری این المپیاد به صورت متمرکز در تاریخ 3 و 4 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر عارفیان دبیرالمپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت از برگزاری این المپیاد به صورت متمرکز در تاریخ 3 و 4 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

دکتر عارفیان گفت: المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت به همت سازمان سنجش آموزش کشور از سال 97 همزمان با سایر المپیادها برگزار می شود و  آزمون مرحله متمرکز دومین دوره این المپیاد در تاریخ های 3 و 4مرداد ماه در محل پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی به همت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

وی همچنین اذعان داشت: آزمون های دروس سلولی و ملکولی، انتقال جرم و زیست مواد در تاریخ 3 مرداد ماه و ژنتیک، فیزیولوژی و ایمونولوژی و شیمی و بیوشیمی نیز در تاریخ 4 مرداد ماه سال برگزار می شود.

وی همچنین به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور گفت: منتخبین«المپیاد متمرکز» که در رشته های «شیمی»، «مجموعه زیست شناسی»، «مهندسی شیمی»، «مهندسی صنایع»، «مهندسی مواد و متالورژی»، « زراعت و اصلاح نباتات»، «مهندسی برق» و «مهندسی مکانیک» به مرحله نهایی راه یافته و اسامی آن ها از طریق سایت واحد المپیاد این سازمان اعلام شده است، در صورت تمایل می توانند به جای شرکت در رشته اصلی المپیاد مربوطه، در "المپیاد سلول های بنیادی و مهندسی بافت" شرکت کنند. داوطلبان علاقمند به شرکت در المپیاد سلول های بنیادی و مهندسی بافت، بایستی درخواست خود را حداکثر تا تاریخ 26  تیرماه 1398 به پست الکترونیکی olympiad@sanjesh.org  اعلام نمایند.

گفتنی است داوطلبین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس مرکز المپیادهای سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://olympiad.sanjesh.org/Fa/Default.aspx  مراجه نمایند.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZSc1