برنامه‌ریزی منسجم در جهت برگزاری اردوی تابستانی پنجمین المپیاد دانش آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 17 شهریور‌ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر سلطانی نژاد توضیحاتی در زمینه اقدامات انجام شده  و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اردوی تابستانی پنجمین المپیاد دانش آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه نمود و افزود: انگیزه و استعداد ذاتی دانش آموزان حرکت علمی و فناورانه بوده و عاملی جهت هدایت نسل جوان کشور در مسیر صحیح علمی می باشد.

 دکتر امیرخانی با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای علمی مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی از جمله اردوی تابستانی پنجمین المپیاد دانش آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه تأکید نمود.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مورد بررسی قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z3Sp