برنامه‌ریزی مشخص در جهت بهره‌مندی هدفمند از منابع و صندوق‌های حمایتی

دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر ربانی مدیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 27 مرداد‌ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر ربانی مدیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 27 مرداد‌ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر حمیدیه بر ضرورت برنامه ریزی مشخص در جهت بهره‌مندی هدفمند از منابع و صندوق‌های حمایتی و انجام پیگیری‌های لازم در این خصوص جهت تسهیل در دسترسی شرکت‌های دانش بنیان مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی به تسهیلات و ورود محصولات آن‌ها به بازار تأکید نمود.

در ادامه جلسه کارشناس فناوری، تجاری‌سازی و بازار ستاد، گزارشی از داوری طرح‌های فناورانه، فعالیت‌ها و تسهیلات ارائه شده به شرکت‌ها پرداخت.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به برگزاری وبینارهای علمی، تخصصی حوزه سلول‌های بنیادی، المپیاد دانش‌آموزی و امور مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مورد بررسی قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z3Bp