بررسی گزارش عملکرد ستاد سلول‌های بنیادی در سال 98

دویست و بیست و دومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر رجب زاده مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 5 اسفندماه 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و بیست و دومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر رجب زاده مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 5 اسفندماه 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا کارشناس بخش آموزش ستاد به ارائه توضیحاتی در مورد تهیه و تنظیم بخش‌های مختلف گزارش ستاد از جمله مدیریت آموزش، پژوهش و مدیریت فناوری، تجاری‌سازی و بازار در سال 98 پرداخت.

در ادامه دکتر امیرخانی با اشاره به فعالیت‌های صورت پذیرفته ستاد در طی چند ماه اخیر به بررسی برنامه‌های مرتبط با هر حوزه پرداخت و بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در جهت هدایت راهبردی برنامه‌های ستاد تاکید نمود.

سپس دکتر ربانی، مدیر شبکه ملی مدل‌سازی حیوانی و تحقیقات درون‌تنی، به ارائه گزارشی از از بازدیدهای صورت پذیرفته و همچنین برنامه های این شبکه در سال آینده پرداخت.

در پایان اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری برنامه‌های ستاد ارائه نمودند.

 

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zq13