بررسی چالش های شرکت های دانش بنیان حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در نشستی با سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی جلسه‌ ی با حضور دکترشاهمرادی سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو و جمعی از نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی‌ بازساختی و کارشناسان ارشد اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی  در آن اداره کل در تاریخ 13 بهمن ماه سال 1399 برگزار گردید.
دکتر شاه مرادی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت پذیرفته توسط ستاد در راستای حل مشکلات شرکت‌های مرتبط با حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: ایده‌های نوآورانه شرکت‌های دانش بنیان آینده‌ای روشن در این حوزه در کشور است. سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با اظهار خرسندی از روند رو به رشد فعالیت های حوزه سلول‌های بنیادی در کشور افزود: در ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی برنامه راهبردی و عملیاتی برای سلول‌های بنیادی طراحی شده و این اداره کل نیز برای هرگونه همکاری در جهت توسعه این محصولات آمادگی کامل دارد.
سپس نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این جلسه به ارائه دستاوردهای خود در زمینه تولید محصولات مرتبط پرداختند و خواستار ارائه راهکاری در کوتاه نمودن فرایندهای ذیربط در جهت اخذ مجوزهای مربوطه شدند.
در این نشست شرکت های دانش بنیان ترمیم آوای باران، ژرف اندیشان فناور زیست بسپار، مواد دارویی اردیبهشت و نیکاژن پژوه حضور داشتند.
در پایان این جلسه ضمن ارائه راهکارهای تسریع اخذ مجوز توسط کارشناسان ارشد اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی. قول مساعد در جهت صدور موافقت اصولی برخی از طرح های ارائه شده داده شد.
کلمات کلیدی
//isti.ir/Zuyq