بررسی پتانسیل شرکت دانش بنیان آریاطب فیروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، نشستی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر اخوت عضو هیئت مدیره و مدیر تحقیقات تجهیزات پزشکی وجناب اقای دکتر تکیار مدیر تحقیقات زیست پزشکی اریاطب فیروز مورخ20اذر ماه 1401 در محل ستاد سلول های بنیادی برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، نشستی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر اخوت عضو هیئت مدیره و مدیر تحقیقات تجهیزات پزشکی وجناب اقای دکتر تکیار  مدیر تحقیقات زیست پزشکی اریاطب فیروز  مورخ20اذر ماه 1401 در محل ستاد سلول های بنیادی برگزار گردید.

در این نشست ابتدا مدیران شرکت به معرفی فعالیت ها و محصولات  پرداختند و گفتند : این شرکت از سال 92، در زمینه ی تولید دستگاه پزشکی ،محصولات ارزش افرین برای اقتصاد کشور و نظام سلامت و همچنین محصولات حوزه نفرولوژی شروع به کار نموده است. این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده دستگاه های همودیالیز در ایران و غرب اسیا  مورد استفاده در حوزه های تخصصی درمانی مرتبط با علوم سلول های بنیادی ،مهم ترین فعالیت های این شرکت می باشد.

در ادامه مدیران این شرکت گزارشی در خصوص  پروژه ها و محصولاتی که در  فرایند تحقیق و توسعه توسط شرکت اریا طب فیروز در حال انجام است را ارائه نمودند

دکتر حمیدیه با اشاره به اهمیت بومی سازی دستگاه های نفرولوژی به خصوص در زمینه ساخت دستگاه های همودیالیز، ساخت دستگاه افرزیس و کیسه های افرزیس، دستگاه  cliniMACSراهنمایی های لازم را در زمینه  نحوه همکاری ستاد با شرکت های دارای دانش اولیه وهمچنین نحوه دریافت حمایت های لازم را بیان کرد.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZkRv