بررسی عملکرد ستاد در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی ستاد، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر ربانی مدیر بخش شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی، دکتر بقایی مدیر روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل و جمعی کارشناسان ستاد در تاریخ 6 بهمن ماه سال 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در مباحث مربوط به شرکت‌های دانش بنیان فعال در زمینه سلول‌های بنیادی و تسهیل در روند اخذ مجوز از ارگان‌‎های ذیربط جهت تولید محصولات مرتبط  افزود: تسهیل رویکردها در این حوزه مد نظر بوده و اولویت ستاد نیز برنامه‌ریزی در جهت تسریع این حوزه می باشد.

دکتر ربانی مدیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی گزارشی از روند داوری و پیشرفت طرح‌های مدل‌سازی حیوانی و تحقیقات درون‌تنی ارائه نمود.

دکتر محسنی گزارشی از بازدید پروژه پژوهش سرای دانش آموزی سلول‌های بنیادی حاج محمد طلایی شهرستان سلماس ارائه نمود.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به امور مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مورد بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZT1q