بررسی زیرساخت های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت راه اندازی مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری ­های سلول­ های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکترعسگری معاون تحقیقات و فناوری و دکتر ریسمان چیان مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورخ 27 مهرماه 1401 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری ­های سلول­ های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکترعسگری معاون تحقیقات و فناوری و دکتر ریسمان چیان مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورخ 27 مهرماه 1401 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

ابتدا دکتر حمیدیه گفت: مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سطح کلان مناطق کشور از مهم‌ترین زیست بوم‌های توسعه علوم و فناوری‌های این حوزه محسوب می‌گردند و می بایست با تمرکز بر محورهای آموزش، پژوهش و تربیت نیروی انسانی، توسعه فناوری و تجاری سازی و بازار محصولات سلولی و توسعه خدمات بالینی فعالیت خود را آغاز نمایند.

وی تاکید نمود: جهت راه اندازی مراکز نوآوری ضروری است که فضای مناسبی به صورت تجمیعی به بخش‌های مختلف از جمله اتاق‌های تمیز، شرکت‌های دانش بنیان، شتابدهنده، آزمایشگاه­های مربوطه و ... تخصیص یابد تا مرکز بتواند به بهترین شکل به ایفای نقش خود بپردازد.

سپس دکتر عسگری به تشریح فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و زیرساخت های در نظر گرفته شده به منظور راه اندازی مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت و افزود: اصفهان پتانسیل های فراوانی جهت پیشرد اهداف این مرکز دارد.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZRrv