بررسی برنامه عملکرد ستاد سلول‌های بنیادی در سال 99

دویست و بیست و سومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 19 اسفند‌ماه 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و بیست و سومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 19 اسفند‌ماه 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی توضیحاتی در زمینه تهیه و تنظیم برنامه‌های مرتبط با هر مدیریت در سال 99 ارائه نمود و حول محور برنامه‌های توسعه فناوری‌های راهبردی، ارتقای فناوری در صنایع موجود و توسعه کسب و کارهای جدید دانش بنیان به بحث و بررسی پرداخت.

در ادامه کارشناس بخش آموزش و پژوهش توضیحاتی در مورد محورهای مأموریت، عناوین و خروجی مورد انتظار برنامه تا پایان سال 99 ارائه نمود.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد روند پیشرفت امور مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان‌های مختلف و همچنین برگزاری پنجمین المپیاد دانش آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و سومین المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت مورد بررسی قرار گرفت.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZPz3