برخورداری برگزیدگان المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی از تسهیلات بنیاد نخبگان

برگزیدگان المپیاد دانش آموزی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از این دوره از برگزاری این رویداد می توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند

برگزیدگان المپیاد دانش آموزی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از این دوره از برگزاری این رویداد می توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، چند سالی می شود که المپیاد دانش آموزی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی برگزار می شود تا شاهد بروز خلاقیت و نوآوری میان دانش آموزان کشور  در علوم مرز دانشی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی باشیم. امسال در چهارمین سال برگزاری این رویداد قرار داریم. المپیادی بین رشته ای که ترویج مرزهای دانش، توسعه سلامت و گسترش ارتباطات ملی، منطقه ای و فرا منطقه ای در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را هدف قرار داده است.

اما یک خبر خوش برای برگزیدگان این رویداد از این دوره از این المپیاد می توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برخوردار شوند. بر این اساس برگزیدگان این المپیاد می توانند از تسهیلات بنیاد در شیوه نامه های دانش آموختگان و پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی (امتیاز معادل سایر المپیادهای ملی و دانش آموزی) استفاده کنند.

المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مسیر استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانش آموزی را هموار می کند تا در آینده شاهد رشد و توسعه این حوزه در کشور باشیم. زیرا دانش آموزان با وجود حس کنجکاوی، انگیزه و استعداد می توانند حرکت علمی و فناورانه در مسیرهای دانش را در آینده تسریع کند و عاملی برای هدایت نسل پویا و جوان کشور در مسیر صحیح علمی باشد.

اردوی چهارمین المپیاد دانش آموزی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در مرداد ماه سال جاری برگزاری می شود.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZTM1