بازدید دبیر ستاد از مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح روز پنج‌شنبه 13 مرداد ۱۴۰1 با استقبال معاون تحقیقات و‌فناوری و مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی وارد تبریز شد

 گالری تصاویر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح روز پنج‌شنبه 13 مرداد ۱۴۰1 با استقبال معاون تحقیقات و‌فناوری و مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی وارد تبریز شد.

در جریان سفر یک روزه به تبریز، دکتر حمیدیه دبیر ستاد با همراهی دکتر کهتری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، از مرکز جامع سلول‌‌های بنیادی بازدیدی به عمل آوردند. در این بازدید رئیس مرکز جامع در جلسه ای با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین رئیس بیمارستان قلب شهید مدنی، به ارائه ای از روند شکل گیری مرکز و چالش های موجود پرداخت. در این گزارش، محصولاتی که محققین در این مدت به آن ها دست یافته بودند نیز معرفی شد. در پایان دکتر حمیدیه ضمن انتقاداتی که از ساختار و نحوه فعالیت مرکز داشت توصیه کردند که بخش های مختلف مرکز و چیدمان آن ها بایستی به صورت متمرکز و متناسب با نیاز محققین طراحی شود.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZGBu