بازدید دبیر ستاد از مرکز تحقیقات ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی و دکتر تفقدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه جمعی از اساتید در تاریخ هشتم خردادماه سال 99 از مرکز تحقیقات ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید به عمل آورد.

دبیر ستاد توسعه علوم فناوری‌های سلول‌های بنیادی گفت: در داشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه ارتوپدی دستاوردهای قابل توجهی رقم خورده است.

دکتر حمیدیه در جریان بازدید از مرکز تحقیقات ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: ایران در حوزه‌های مختلف درمانی همچون ارتوپدی و بیماری‌های استخوانی پیشرفت قابل توجهی داشته است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز جزو دانشگاه های برتر کشور در این حوزه بوده که این امر حاصل تلاش اعضای هیات علمی، متخصصان و جراحان برجسته این دانشگاه است.

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان فعال حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در حیطه های مختلف از جمله طراحی و تولید محصولات ارتوپدی مورد حمایت قرار می گیرند تا کمک بزرگی در امر درمان بیماران شود.

دبیر ستاد توسعه علوم فناوری‌های سلول‌های بنیادی با بیان اینکه مرکز تحقیقات ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد جزو مجموعه‌های موفق کشور در این حوزه بوده است، خاطرنشان کرد: در فضای موجود دانشگاه‌ها، سیستم‌ها و ساختارها باید به‌گونه‌ای طراحی شود که امکانات مورد نیاز در اسرع وقت در اختیار متخصصان و جراحان متقاضی که تمایل به فعالیت‌ در حوزه‌های مختلف همچون سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دارند قرار بگیرد.

دکتر حمیدیه افزود: به طور قطع مجموعه‌هایی که با کمترین میزان حمایت دولتی افتخارات بزرگ می‌آفرینند بسیار ارزشمند بوده و معتقدیم مجموعه ای موفق‌تر است که در مسیر پیشرفت بی‌وقفه از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی بهره بگیرد.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Ze53