بازدید دبیر ستاد از فعالیت های تولیدی شرکت دانش بنیان نوراژن پیشرو

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد در تاریخ 22 دی ماه از مجموعه دانش بنیان وتولیدی نوراژن پیشرو بازدید کرد.

در این بازدید دکتر سامان حسینخانی رئیس هیئت مدیره شرکت نوراژن پیشرو ضمن تشکر از حمایت های مادی و معنوی ستاد سلول های بنیادی از این مجموعه دانش بنیان در تولید کیت تشخیص آلودگی میکروبی به روش بیولومینسانس،  برنامه های جاری و آتی شرکت و زیرساخت های شرکت را تشریح کرد. همچنین ایشان به معرفی محصولات دانش بنیان تولید شده توسط مجموعه نوراژن پیشرو اعم از آنزیم های تشخیصی دیافورز ، فنیل آلانین دهیدروژناز، کیت تشخیص آلودگی به روش بیولومینسانس و ... پرداخت، که باتوجه به دانش علمی و فنی کافی شرکت و وجود زیرساخت های مناسب آزمایشگاهی ، دکتر حمیدیه پیشنهاداتی مبنی بر تولید دو نمونه محصول حوزه بیولوژیک توسط این مجموعه را ارائه نموده و همچنین در خصوص صادرات محصولات به کشور های همسایه راهکارهایی را تشریح کرد.

 در ادامه مدیر عامل شرکت دکتر فرزاد یوسفی در خصوص خط تولید محصولات و اهمیت تولید آنزیم فنیل آلانین دهیدروژناژ بمنظور شناسایی بیماری فنیل کتونوریا در مجموعه نوراژن پیشرو و مزیت پوشش دهی این محصول در پوشش دهی صد در صدی نیاز داخلی کشور را مطرح نمود. در نهایت کیت تشخیص آلودگی با روش بیولومینسانس که با حمایت ستاد سلول های بنیادی به مرحله بهره برداری رسید رونمایی و متعاقبا بخش های مختلف شرکت اعم از آزمایشگاه شرکت، خط تولید محصولات ، تجهیزات و مورد بررسی و نظارت قرارگرفت.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZXtq