بازدید اعضای شورای راهبردی شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی از انستیتو پاستور ایران

دکتر ربانی مدیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی به همراه اعضای شورای راهبردی شبکه ملی از مرکز تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی انستیتو پاستور ایران مورخ 98/8/13 بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی، دکتر ربانی مدیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی به همراه اعضای شورای راهبردی شبکه ملی از مرکز تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی انستیتو پاستور ایران مورخ 98/8/13 بازدید نمودند.

در ابتدا دکتر اسفندیاری رئیس بخش علوم حیوانات آزمایشگاهی انستیتو پاستور ایران گفت: با توجه به رشد و بهبود انجام تحقیق و توسعه در زمینه مطالعات درون تنی در سطح جهان این امیدواری نیز وجود دارد که با فراهم نمودن مدل‌های حیوانی و شرایط آزمایشگاهی استاندارد برای محققین ،کشور را در این حوزه خودکفا نمائیم.

سپس دکتر ربانی، طی بازدید از بخش علوم حیوانات آزمایشگاهی انستیتو پاستور ایران به چگونگی بهره وری بهتر و موثر تر از امکانات آزمایشگاه ها و مراکز تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی در کشور پرداخت و افزود: وجود ظرفیت های خوب،  نیروی انسانی توانمند و همچنین مراکز ارائه خدمت مطالعات درون تنی سرمایه ی است که باید از ان در راستای پیشرفت کشور استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد پایگاه اینترنتی amn.isti.ir با عنوان "شبکه ملی مدلسازی حیوانی و تحقیقات درون تنی" ایجاد شده است که این امکان را به مراکز آزمایشگاهی فعال در حوزه­ مطالعات مدل­ های حیوانی می­دهد تا به طور کامل اطلاعات خود را در این سامانه ثبت نمایند و در مقابل این امکان برای ثبت نام پژوهشگران نیز ایجاد گردیده است تا ضمن ثبت نام در شبکه، از مشخصات و خدمات مراکز موجود در پایگاه اینترنتی (مدل­های موجود، نحوه­ی ارائه خدمات، دستگاه های موجود و...)، در راستای مطالعات حیوانی خود بهره­ مند گردند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZjW2