بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی و برگزاری نشست با رئیس جهاد دانشگاهی

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد روز چهارشنبه 8 دی‌ماه 1400 با حضور در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی از دستاوردهای این نهاد، بازدید و با محققین دیدار کردند.

ارایه موضوعات کاربردی و نمایش توان علمی و فناورانه جهاددانشگاهی در حل برخی از مسایل و چالش‌های جامعه، دستاوردهای متخصصان داخلی، فناوری‌های بومی ‌شده حاصل از همکاری با شرکت‌های خارجی، توانمندی حرکت در مرز علم و تبدیل آن به فناوری و کاربردی نمودن آن در حوزه های سلول‌های بنیادی، سرطان، درمان ناباروری و ... و همچنین توانمندی صدور فناوری به کشورهای منطقه از مشخصه‌های این نمایشگاه است.

سپس در جریان این بازدید نشستی با حضور دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و جمعی از اساتید برگزار گردید. دکتر حمیدیه در این نشست ضمن تاکید بر توانمندی های جهاد دانشگاهی به ارائه پیشنهاداتی در خصوص تدوین پروژه هایی در زمینه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و به طور خاص در حوزه درمان ناباروری پرداخت و در ادامه اعضا به بحث و گفت و گو پرداختند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZvWs