بازدید از شرکت دانش بنیان هیراب طب عرشیا

دکتر حمیدیه دبیر ستاد مورخ 1401/03/29 از شرکت دانش بنیان هیراب طب عرشیا بازدید به عمل آورد. در این دیدار، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار دبیر ستاد را همراهی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد مورخ  1401/03/29 از شرکت دانش بنیان هیراب طب عرشیا بازدید به عمل آورد. در این دیدار، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار دبیر ستاد را همراهی کرد.

در این بازدید دکتر اسلامی فر مدیرعامل شرکت به معرفی فعالیت های شرکت پرداخته و مشکلات خود را نیز مطرح کردند. شرکت دانش بنیان هیراب طب عرشیا با هدف بومی سازی وخوداتکایی در طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی مبتنی بر فن آوری های نوین همچون هموژنایزر و فلوسایتومتری، شروع به فعالیت نموده است. کادر فنی و اجرایی این شرکت از دانش آموختگان جوان و ممتاز دانشگاه های برتر کشور و نخبگان ملی، تشکیل شده است.

همچنین  دکتر حمیدیه با اشاره به اهمیت تجاری سازی محصولات فناورانه، تاکید کردند در کنار جذب نیروهای متخصص در زمینه فناوری‎های نوین، شرکت ها می بایست نسبت به جذب نیروی انسانی متخصص در زمینه تجاری سازی محصولات فناورانه مرز دانشی و همکاری با سرمایه گذاران تخصصی نیز جدیت به خرج دهند. زیرا عدم کسب درآمد از این نوع محصولات نهایتا منجر به شکست شرکت های دانش بنیان خواهد شد. ایشان در ادامه ابراز امیدواری کرد که با تلاش شرکت های فناور در زمینه تولید و تجاری سازی محصولات در آینده ای نزدیک شاهد تامین کلیه نیاز های کشور از طریق شرکت های دانش بنیان ایرانی خواهیم بود.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZX4u