بازدید از زیرساخت های مرکز جامع سلول­های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی ایران

دکتر حمیدیه و دکتر کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولین روز یکشنبه تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری از زیرساخت های مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر حمیدیه و دکتر کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران  و جمعی از مسئولین روز یکشنبه تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری از زیرساخت های مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی بازدید به عمل آوردند.

طی این بازدید که به منظور توسعه فعالیت های مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی ایران به عمل آمد، دبیر ستاد از نزدیک در جریان روند پیشرفت فعالیت های این مرکز و برنامه های پیش روی آن قرار گرفت.

در این بازدید دکتر ناصرزاده رئیس مرکز جامع به ارایه گزارشی از زیرساخت های موجود مرکز جامع   پرداخت و افزود: در حال حاضر محققان این مرکز در زمینه سلول درمانی در حیطه استخوان، پوست و سوختگی و چشم مشغول به فعالیت هستند

در ادامه دکتر حمیدیه پیشنهاداتی در خصوص توسعه سایر حوزه های مورد نیاز در مراکز جامع همچون شتاب دهنده تخصصی ارائه نمود.

در پایان مقرر گردید مسئولین پروژه در جهت توسعه فناوری های پیشرفته سلولی، تجاری سازی فناوری های حاصله، استقرار شرکت های دانش بنیان و ترسیم نقشه راه، برنامه جامعی داشته باشند.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZwRp