امضای بیش از 1700 تفاهم نامه و قرارداد همکاری در حوزه تجاری سازی محصولات پزشکی بازساختی در دنیا

گزارشی از "شرایط و توافق نامه های مشارکتی در جهان در حوزه پزشکی بازساختی از 2016 تا 2023" به پیشنهاد ResearchAndMarkets.com تهیه و تدوین شده است.این گزارش دسترسی جامع به معاملات و اسناد قراردادهای موجود برای بیش از 1700 توافق نامه در حوزه پزشکی بازساختی را فراهم می‌کند

گزارشی از "شرایط و توافق نامه های مشارکتی در جهان در حوزه پزشکی بازساختی از  2016 تا 2023" به پیشنهاد ResearchAndMarkets.com تهیه و تدوین شده است.این گزارش دسترسی جامع به معاملات و اسناد قراردادهای موجود برای بیش از 1700 توافق نامه در حوزه پزشکی بازساختی را فراهم می‌کند و همچنین درک جامع و دسترسی بی‌سابقه‌ای به معاملات و توافق‌نامه‌های شراکتی مرتبط با پزشکی بازساختی از جمله سلول‌درمانی، بازسازی و ترمیم اندام، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت ارائه می‌دهد. این قراردادها توسط مراکز مراقبتی بهداشتی پیشرو در جهان امضا شده است.

فصل‌های اولیه این گزارش، جهت‌گیری معامله‌گری در حوزه پزشکی بازساختی را ارائه می‌دهد. به ترتیب فصل 1 و 2 به معرفی این گزارش و مرور کلی از روند معاملات در حیطه پزشکی بازساختی از سال 2016 می پردازد. فصل 3 معاملات پیشرو در حوزه پزشکی بازساختی از سال 2016 که بر اساس میزان ارزش، فهرست شده اند را مرور می کند. در فصل 4 فهرستی جامع از 25 شرکت برتر فعال در تجارت داروهای بازساختی شامل خلاصه‌ای مختصر و سپس فهرستی دقیق از معاملات داروهای بازساختی اعلام شده توسط هر شرکت، و همچنین اسناد قرارداد در صورت وجود،  ارائه می شود.

فصل 5 بررسی جامع و مفصلی از قراردادهای مشارکتی حوزه پزشکی بازساختی را ارائه می دهد که از ژانویه 2016  امضا و اعلام شده است. هر عنوان معامله از طریق Weblink به یک نسخه آنلاین از سند معامله و سند قرارداد مرتبط می شود و دسترسی آسان را تسهیل می کند. فصل 6 بررسی جامع و مفصلی از قراردادهای مشارکت پزشکی بازساختی را ارائه می دهد که از ژانویه 2016 امضا و اعلام شده است، که بر اساس انواع فناوری های پزشکی بازساختی ویژه ای، سازماندهی شده است.

این گزارش همچنین شامل مجموعه ای جامع از ضمائم است که توسط شرکت های ذینفع در پزشکی بازساختی به ترتیب حروف الفبا، مرحله توسعه، نوع معامله و حوزه تمرکز درمان، سازماندهی شده است. هر عنوان معامله از طریق Weblink به نسخه آنلاین سابقه معامله و در صورت وجود، سند قرارداد پیوند می‌خورد و دسترسی آسان به هر معامله در صورت تقاضا فراهم می‌کند. در سرتاسر گزارش، جداول و شکل‌های متعدد روندها و فعالیت‌های مشارکت و معامله در پزشکی بازساختی را از سال 2016 نشان می‌دهد. در نتیجه، این گزارش به عنوان منبعی ارزشمند برای معامله‌گران علاقه‌مند به مشارکت در تحقیق، توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های پزشکی بازساختی و سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در این حوزه محسوب می شود.

لینک خبر

https://www.globenewswire.com/news-release/2023/11/07/2774780/0/en/Global-Regenerative-Medicine-Partnering-Deal-Terms-and-Agreements-Analysis-Report-2023-with-Directory-of-1-700-Deals-Singed-Since-2016.html

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z6ox